Безкоштовна доставка замовлень від 2000 ₴
0
В кошик нічого не додано

Повернення

 

Умови повернення

Згідно із законом «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня оплати замовлення покупець може повернути куплений в інтернет-магазині товар і отримати назад його вартість.

Якщо не підійшов розмір, повернення можливе тільки в тому випадку якщо взуття не було в експлуатації. Обов'язковою умовою так само є цілісність фабричної упаковки, збереження всіх ярликів, бирок і наклейок зі штрих-кодами!

При поверненні товару відшкодовується покупцеві тільки вартість товару, вартість за пересилку не повертається, пересилання оплачує покупець.

Шановні покупці звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні, коробки з взуттям слід поміщати в додаткову упаковку. Ні в якому разі на фабричних коробках не можна робити написи, позначки і так далі, обклеювати їх скотчем. В іншому випадку товари в таких упаковках не братимуться, і будуть вважатися як псування з вини покупця!

Увага! Повернення можливе тільки в тому випадку, якщо взуття не було в експлуатації і була повністю збережена цілісність фабричної упаковки (якщо взуття було отримано в упаковці) і всього комплекту в цілому.

В разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути тільки ту пару взуття, яка Вам не підійшла.

 

Зверніть увагу

Якщо Ви вирішили зробити повернення товару, Вам слід подати запит на повернення в телефонному режимі, після цього написати заяву і зробити копії документів для повернення. Після обробки заяви з Вами зв'яжеться адміністратор магазину.

Для повернення необхідно заповнити заяву і вкласти всі необхідні копії документів в посилку.
Заява на повернення, натисніть тут.

Обмін можливий тільки на складі в присутності покупця в узгоджений час.
Заява на обмін, натисніть тут.

Увага! Разом із заявою про повернення потрібно відправити копію паспорта (стор. 1, 2) і бланк замовлення.

При поверненні, гроші покупцеві будуть повернуті протягом 1-10 днів з моменту отримання посилки на склад інтернет магазину. Повернення проводиться аналогічно оплаті даного замовлення.

Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, покупцеві повертають повну вартість замовлення, також, магазин соплачує зворотню пересилку товару.

Під помилкою магазину мається на увазі:

• вислана не та модель;

• висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;

• колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорної, взуття виявилася червоною). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може відрізнятися.

Адміністрація магазину не несе відповідальність за невідповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її.

Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки:

Повернення товарів здійснюється через відділення «Нової пошти» звичайною посилкою, а не післяплатою. Відправку повернення оплачує клієнт. Посилки, які клієнти відсилають з післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки.

Дані для відправки повернення: відділення Нової Пошти №18 (м.Київ, вул. Молодогвардійська, 22), одержувач ФОП Додонова Любов Миколаївна, тел. (068) 558-33-10. Після відправки необхідно обов'язково надати інформацію про номер ТТН на e-mail: [email protected]org.ua або за телефоном (063) 638-01-40.

При заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки», оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує поштова компанія.



loadЗавантаження...