Безкоштовна доставка замовлень від 2000 ₴!
0
В кошик нічого не додано

Повернення

 

Умови повернення

Згідно із законом «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня оплати замовлення покупець може повернути куплений в інтернет-магазині товар і отримати назад його вартість.

Якщо не підійшов розмір, повернення можливе тільки в тому випадку якщо взуття не було в експлуатації. Обов'язковою умовою так само є цілісність фабричної упаковки, збереження всіх ярликів, бирок і наклейок зі штрих-кодами!

При поверненні товару відшкодовується покупцеві тільки вартість товару, вартість за пересилку не повертається, пересилання оплачує покупець.

Шановні покупці звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні, коробки з взуттям слід поміщати в додаткову упаковку. Ні в якому разі на фабричних коробках не можна робити написи, позначки і так далі, обклеювати їх скотчем. В іншому випадку товари в таких упаковках не братимуться, і будуть вважатися як псування з вини покупця!

Увага! Повернення можливе тільки в тому випадку, якщо взуття не було в експлуатації і була повністю збережена цілісність фабричної упаковки (якщо взуття було отримано в упаковці) і всього комплекту в цілому.

В разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути тільки ту пару взуття, яка Вам не підійшла.

 

Зверніть увагу

Якщо Ви вирішили зробити повернення товару, Вам слід подати запит на повернення в телефонному режимі, після цього написати заяву і зробити копії документів для повернення. Після обробки заяви з Вами зв'яжеться адміністратор магазину.

Для повернення необхідно заповнити заяву і вкласти всі необхідні копії документів в посилку.
Заява на повернення, натисніть тут.

Обмін можливий тільки на складі в присутності покупця в узгоджений час.
Заява на обмін, натисніть тут.

Увага! Разом із заявою про повернення потрібно відправити копію паспорта (стор. 1, 2) і бланк замовлення.

При поверненні, гроші покупцеві будуть повернуті протягом 1-10 днів з моменту отримання посилки на склад інтернет магазину. Повернення проводиться аналогічно оплаті даного замовлення.

Повернення коштів буде здійснюватися в розмірі вартості товару, не включаючи вартість доставки, наступними способами:

а) при оплаті готівкою кур'єру:

- поштовим переказом на Ваше відділення Укрпошти.

б) якщо Ви зробили оплату банківською карткою:

- гроші будуть повернуті на банківську картку, з якої була проведена оплата.

Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, покупцеві повертають повну вартість замовлення, також, магазин соплачує зворотню пересилку товару.

Під помилкою магазину мається на увазі:

• вислана не та модель;

• висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;

• колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорної, взуття виявилася червоною). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може відрізнятися.

Адміністрація магазину не несе відповідальність за невідповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її.

Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки:

Повернення товарів здійснюється через відділення «Нової пошти» звичайною посилкою, а не післяплатою. Відправку повернення оплачує клієнт. Посилки, які клієнти відсилають з післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки.

Дані для відправки повернення: відділення Нової Пошти №18 (м.Київ, вул. Молодогвардійська, 22), одержувач ФОП Кауфман Наталія Іванівна, тел. (063) 638-01-40. Після відправки необхідно обов'язково надати інформацію про номер ТТН на e-mail: [email protected]org.ua або за телефоном (063) 638-01-40.

При заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки», оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує поштова компанія.



loadЗавантаження...